Hét
entertainment
marketing
bureau

FANMAIL

BRAND NEW LIVE IS

SOCIAAL PARTNER VAN MUZIEKIDS

< Terug naar overzicht

// SPONSORSHIP ZIGGO EN MARCO BORSATO

 

Ziggo was partner van de Duizend Spiegels Tour van Marco Borsato. Wij ontwikkelden gerichte merkactivaties om deze koppeling rijk te maken. Zo konden klanten gebruik maken van een exclusief aanbod: 2 tickets voor de lokale tour van Marco Borsato voor de prijs van 1. Verder zijn we samen met Ziggo en Marco Borsato op zoek gegaan naar de verhalen achter de liedjes. Hiervoor ontwikkelden we de Duizend Spiegel Bus, die met Marco Borsato mee tourde langs alle poppodia. Ziggo klanten deelden hun verhaal achter de liedjes. Op elke locatie werd een winnaar geselecteerd die in de zaal toegesproken en toegezongen werd. Ook ontving de winnaar 2 VIP-tickets voor de Ziggo Dome show. Het concert in de Ziggo Dome werd vervolgens door ons geregistreerd en live uitgezonden op Ziggo TV digitaal kanaal 12.  Alleen bij Ziggo kwamen fans dicht bij één van een Nederlands grootste artiesten.