Hét
entertainment
marketing
bureau

FANMAIL

BRAND NEW LIVE IS

SOCIAAL PARTNER VAN MUZIEKIDS

< Terug naar overzicht

// SYMPHONICA IN ROSSO 2010 - 2013

 

Symphonica in Rosso is een terugkerend muziekevement, die ieder jaar een topartiest in de spotlights zet door middel van een prachtig decor. Van 2010 tot 2013 waren wij verantwoordelijk voor de marketing en productie van deze concertreeks in de GelreDome.

 

In 2010 was niemand minder dan Sting de headliner. De Engelse ster maakte in 2011 ruimte voor het populaire duo Nick&Simon, die hun grootste hits ten gehore brachten met het 40-koppige symfonische orkest van Guido's Orchestra. Na Nick&Simon was het de beurt aan Doe Maar voor een reunië. "We hebben lang gewacht todat er iemand langskwam met een goed idee. Dit is natuurlijk een schitterende gelegenheid om weer eens samen op het podium te staan", aldus de band. In 2013 nam Anouk het roer over.