Hét
entertainment
marketing
bureau

FANMAIL

BRAND NEW LIVE IS

SOCIAAL PARTNER VAN MUZIEKIDS

< Terug naar overzicht

// ZIGGO & GROOTS MET EEN ZACHTE G 2016

 

Na onze campagnes rondom Guus Meeuwis zijn theatertour ‘Morgen' en de exclusieve showcase voor Ziggo klanten in Paradiso Amsterdam, kwam Ziggo’s sponsoring van de concerten van Guus Meeuwis echt groots tot leven bij de Groots met een zachte G concerten in het Philips Stadion.

 

Onder de parapluthematiek 'Beleef het Groots’ ontwikkelden wij rondom deze uitverkochte concertreeks meerdere sub-campagnes en activaties voor Ziggo. Zoals de 'Alles-in-1’ mediacampagne met een muzikaal Groots aanbod (2 concert tickets). En de lokale actie 'Uitverkocht? Egt nie!’, waarbij Brabantse Ziggo-klanten kans maakten om met 24! vrienden naar het uitverkochte concert op 9 juni te gaan, waarbij Ziggo de vriendengroepen (totaal 4x25 personen!) met een speciale bus ophaalde en na het concert weer thuis bracht. Plus de ATL-campagne 'Niet erbij? Toch erbij!’ om de live uitzending van het concert op Ziggo kanaal 13 aan te jagen, waarbij wij ook het volledige voor- en naprogramma van de live uitzending voor Ziggo verzorgden. Tijdens de concerten activeerden we het 'Plezier van Ziggo' door alle bezoekers van de concerten te informeren over de gratis WiFi in het stadion en backstage rondleidingen voor Ziggo klanten te organiseren. Om ervoor te zorgen dat alle content ook digitaal tot leven kwam, produceerden en monteerden wij bovendien alle (backstage) interviews en video’s voor het entertainment platform Ontdek van Ziggo.

 

Zoals je van Ziggo mag verwachten zijn we nog láng niet klaar met het activeren van de partnership van Ziggo en Guus Meeuwis. Beleef het Groots… wordt vervolgd!