
Wanneer Serious Request van NPO 3FM in actie komt voor ALS Nederland, doet Brand New Live dat ook! Met een opvallende, emotionele en nationale bewustwordingscampagne...
Wat ALS je geen tijd te verliezen hebt? Voor ALS-patiënten de keiharde realiteit. Wij koppelden deze urgentie aan het mechanisme van Serious Request: je favoriete plaat aanvragen in ruil voor een donatie. Met heldin Zoë en de 3FM-dj’s als aanjagers voerden we online en offline campagne, richting het Glazen Huis in Nijmegen. Met succes.
Het eindresultaat? € 7.502.981. Tot dan toe het hoogste bedrag in zes jaar! We kijken met trots terug op de campagne en branding van het Glazen Huis in Nijmegen. Je kon er niet omheen. TV- en radiocommercials, PR, posters op scholen, social bannering en live-activatie op events zoals de Nijmeegse Zevenheuvelenloop.
De radio- en video-opnames met Zoë staan ons nog goed bij. Wat een krachtig en prachtig mens. Zij gaf ons volledige team van designers, schrijvers, regisseurs en decorbouwers een extra boost om iets bijzonders neer te zetten. Neem die mega groene vinylplaat als pronkstuk van het Glazen Huis. Gaaf, toch? Alles voor ALS!
Jij wil fans, wij weten hoe. Wat jouw idee of uitdaging ook is: wij luisteren en maken van iedere doelgroep loyale ambassadeurs. Altijd persoonlijk, snel en creatief. Da’s Brand New Live!
Kennismaken of gewoon even sparren? Bel, mail of kom langs in Hilversum mét lekkere koffie én Bowie, onze Chief Happiness Pawfficer.