
We hebben een nieuwe naam. Maar hoe breng je die, intern én extern, tot leven als merk? Help ons een onderscheidende positionering en brand identity te creëren!
Wij doken in het DNA van het merk én de mensen achter Costo. Want intern beginnen is extern winnen. Wij ontwikkelden het merkboek (brand story en visual identity), branding voor bussen & kantoren, salesmateriaal, een brand movie en de beursstand op Logistica die de aandacht pakte. Costo is all-in en wij ook!
We are all-in intralogictics. Deze merkessentie vast meer samen dan je denkt. Committed to the limit? Alles onder één dak? System integrator? Ecosysteem van gespecialiseerde partners? Modulaire oplossingen? Team van ervaring en jong talent? Het is allemaal... all-in! De tagline is vanaf nu het kompas voor de werkwijze én consistente communicatie van Costo.
Leuk proces hoor, het (opnieuw) vinden van je essentie in wereld die razendsnel verandert. Brand New Live gidst je lean & mean naar een gefundeerd en toekomstbestendig merk-dna in woord, beeld en beleving. Geen eindeloze sessies. Geen dikke bureaurapporten. Maar snel, pro-actief en origineel naar een merk dat klopt. En leeft. Iets voor jou?
Jij wil fans, wij weten hoe. Wat jouw idee of uitdaging ook is: wij luisteren en maken van iedere doelgroep loyale ambassadeurs. Altijd persoonlijk, snel en creatief. Da’s Brand New Live!
Kennismaken of gewoon even sparren? Bel, mail of kom langs in Hilversum mét lekkere koffie én Bowie, onze Chief Happiness Pawfficer.