Hét
entertainment
marketing
bureau

FANMAIL

 

Privacy beleid

Onze diensten


//

Als bruggenbouwers tussen merk en entertainment zijn wij multidisciplinair. Marketing en strategie? Randvoorwaardelijk. Merkactivatie? Online en offline! Events? Een merk moet je beleven! Sponsoring met SponsorRing winnende cases? Van Olympisch formaat! Artist brand matching? Van Doutzen tot Guus!

 

Wil je meer weten over onze specialismen? Kijk hiernaast. Of bel ons even!

Marketing & Strategie

Welk merk is er niet groot mee geworden? Marketing en strategie zijn noodzakelijk wanneer het gaat om het ontwikkelen, lanceren en activeren van merken. Dit doen we voor A-merken zoals Ziggo, Samsung, IENS, BCC en ALSO. Voor start-up merken ontwikkelt Brand New Live ook het merkmanifest, brand identity, mediaplan en de go-to-market campagne. Waarbij entertainment een rol kan spelen. Kán!

 

mail phone

Now that’s entertainmentmarketing! Een merk komt tot leven wanneer je het beleeft, met welke zintuigen dan ook. Wij laten merken spreken door middel van PR-stunts (ken je die van Victor Mids?), live-communicatie op publieksevenementen (check-out ADE) maar ook in retail met een offline en/of online karakter (beleef Samsung Galaxy Studio). Een actieve betrokkenheid zorgt ervoor dat je merkboodschap beter wordt ervaren en begrepen. Zo creëren we trouwe fans. 

 

mail phone

Beleveniscommunicatie? Ons event-label Brand New Live Events creëert fans voor merken door middel van beleving. Of het nu een persevent, personeelsfeest, publieksevent, b2b-event , conferentie of een awardshow is. Beleven is communicatie!

Iedere communicatieboodschap wordt vertaald in een beleving die het hart sneller doet kloppen. Verlangen, verwondering en passie worden zo omgezet in saamhorigheid, binding en motivatie. Wist je trouwens dat events kunnen worden gemeten in conversie en effect?

 

Bekijk hier de website van Brand New Live Events.

 

mail phone

Als autoriteit en gids in de entertainment industry zijn wij dé matchmaker tussen merken en entertainmentformats, artiesten, sporters, influencers en mediabedrijven. Wij spreken de taal van alle partijen, begrijpen hun behoeften en zorgen ervoor dat iedereen het maximale eruit haalt. Onze brand engagement matches zijn gebaseerd op relevantie, merkessentie-fit en lange termijn mogelijkheden voor activatie.

Trots zijn we op onze 3 SponsorRingen voor Samsung met ADE, Univé met Marco Borsato en Samsung met de Olympische Spelen.

 

mail phone

Logostickers plakken, wel eens van gehoord? Iedereen kan namelijk een merk aan een artiest koppelen (inderdaad, stickers plakken), maar niet iedereen realiseert de juiste match die is gebaseerd op relevantie, echtheid en duurzaamheid. Door ervaring weten wij hoe personalities en artiesten waarde aan merken kunnen toevoegen. En vice versa. Vooral waar het versnelde naamsbekendheid, ROI, image transfer en likability betreft.

Een goed voorbeeld van zo’n duurzame match is de koppeling tussen Olympisch kampioen windsurfen Dorian van Rijsselberghe en Samsung. Surf maar eens hierheen!  

 

mail phone