
Na een groot pitchtraject koos Hisense Benelux voor Brand New Live als partner voor alle marcom-activiteiten rond de hoofdsponsoring van het EK voetbal. Een winnende match!
Om de Europese markt te veroveren voor Hisense ontwikkelden wij een through-the-line consumentencampagne met radio, online display, print en retail-activatie in winkels door de gehele Benelux. De kern van ons conceptdenken? Haal de beste voetbal-Tv in huis en laat ieder EK (én WK!) maar komen. Want met Hisense zie je meer!
Bankzitten was nog nooit zo leuk met de beste voetbal-TV. De samenwerking met ex-international en voetbalanalist Rafael van der Vaart was precies wat we nodig hadden om Hisense als dé ‘voetbal-TV’ te positioneren. Met zijn ontwapenende humor, mediagenieke uitstraling en messcherp voetbalinzicht is hij de ideale brand ambassador.
Ook tijdens het WK in Qatar zetten we Rafael én de nieuwste Hisense 55U7HQ-TV in de spits. Dit keer bij de opening van de eerste officiële Hisense-winkels in MediaMarkt ArenA en EPTummers. Naast de social campagnes activeerden we Rafael live met het ‘Lucky Number 23’-schietspel. Eindscore: nóg meer fans van Rafael én Hisense.
Jij wil fans, wij weten hoe. Wat jouw idee of uitdaging ook is: wij luisteren en maken van iedere doelgroep loyale ambassadeurs. Altijd persoonlijk, snel en creatief. Da’s Brand New Live!
Kennismaken of gewoon even sparren? Bel, mail of kom langs in Hilversum mét lekkere koffie én Bowie, onze Chief Happiness Pawfficer.