
Kiwa test, inspecteert en certificeert. Maar hoe verbinden ze de honderden medewerkers aan de nieuwe kernwaarden uit het Core Value Program? Fuel brand love!

We brachten de nieuwe kernwaarden Ambitious, Reliable en Engaged (ARE) tot leven tijdens een groots live-event. Sterker nog: tijdens drie events — in oost-, zuid- én west-Nederland. Het idee achter ‘we ARE Kiwa’ was een merkversterkend festival dat inhoud, fun en verbinding samenbrengt. En dat lukte, mede door de inzet van twee verbindende hosts!
In de eventlocaties in Apeldoorn, Utrecht en Den Haag creëerden we een One Kiwa-gevoel onder de vakkundige leiding van Rob Urgert & Joep van Deudekom. Hun hilarische en interactieve show De Verbinders zorgde voor de perfecte mix tussen informatieoverdracht én een lach op ieders gezicht, van administratief medewerker tot MT.
De polls, video’s op het scherm en catchbox-interviews met collega’s in de zaal brachten een bruisende energie op gang die naadloos doorliep in de afterparty met festival vibes: foodstations, kleurrijke branding, magicians, DJ’s, lichtprojecties en de altijd populaire curlingbaan. Het resultaat? Saamhorigheid. Energie. One Kiwa.
Jij wil fans, wij weten hoe. Wat jouw idee of uitdaging ook is: wij luisteren en maken van iedere doelgroep loyale ambassadeurs. Altijd persoonlijk, snel en creatief. Da’s Brand New Live!
Kennismaken of gewoon even sparren? Bel, mail of kom langs in Hilversum mét lekkere koffie én Bowie, onze Chief Happiness Pawfficer.