
Wij zijn het brand agency voor Mitsubishi Forklift Trucks sinds we de herpositionering verzorgden van UniCarriers naar MFT. Met fantastische campagnes en events...
Kaizen (改善) staat voor ‘verandering ten goede’ in bedrijfsvoering, persoonlijke groei en dienstverlening. Precies de domeinen waar wij excelleren. Marcom-campagnes, employer branding en salesmotivatie. Met Japanse bescheidenheid en Nederlandse no-nonsense creëren we fans binnen én buiten de organisatie.
De nationale kick-off van de UniCarriers rebranding ging live vanuit Central Studio’s in Utrecht. Daar lanceerden we de nieuwe merknaam Mitsubishi Forklift Trucks met een sneak preview van de revolutionaire e-truck EvoltXL en werden collega’s in één klap fan van het nieuwe merk dankzij de energie en humor van de Urgert & Van Deudekom-show.
Sindsdien zitten we volledig in het diamond-dna van het Japanse Mitsubishi (mitsu = drie en bishi = diamantvorm). We creëren van alles: launch events, kantoorbranding, sales decks, offline en online advertenties, radiocommercials, brand movies, roadshows, lenticulars, fotoshoots, e-mailhandtekeningen. Oeps, maximaal aantal woorden bereikt!
Jij wil fans, wij weten hoe. Wat jouw idee of uitdaging ook is: wij luisteren en maken van iedere doelgroep loyale ambassadeurs. Altijd persoonlijk, snel en creatief. Da’s Brand New Live!
Kennismaken of gewoon even sparren? Bel, mail of kom langs in Hilversum mét lekkere koffie én Bowie, onze Chief Happiness Pawfficer.