Hét
entertainment
marketing
bureau

FANMAIL

BRAND NEW LIVE IS SOCIAAL
PARTNER VAN MUZIEKIDS

< Terug naar overzicht

// SPONSORSHIP SAMSUNG MOBILE EN DORIAN VAN RIJSSELBERGHE

 

Vanuit Artist Brand Matching realiseerden we de koppeling tussen windsurfer Dorian van Rijsselberghe en Samsung Mobile. Samsung ondersteunt Dorian op weg naar de Olympische Spelen van Rio 2016. Van Rijsselberghe won in 2012 in Londen al Olympisch goud en doet er alles aan om zijn titel te behouden. In aanloop naar de Spelen faciliteert Samsung de windsurfer met technologie zodat hij zijn training kan optimaliseren.

 

Zowel fans van Dorian als van Samsung profiteren van de samenwerking doormiddel van een interactieve VR-ervaring. Fans kunnen in 360 graden aan den lijve ondervinden hoe een surfwedstrijd zich op open zee manifesteert, inclusief details over windsnelheid en -richting. De Samsung Gear VR maakt het Olympische gevoel voor iedereen bereikbaar.

 

Voor deze sponsorship ontvingen we in 2016 een SponsorRing in de categorie Sport.

 

SponsorRing.png