Fan
makers

FANMAIL

 

Algemene Voorwaarden en Privacybeleid

< Terug naar overzicht

COSENTINO // RE-OPENING COSENTINO CITY AMSTERDAM

 

 

Hoe open je een Cosentino City die al 2 jaar succesvol opereert? Precies, héropenen! Maar dan wel met een inspirerende thematiek, verleidend artwork en een super sensory experience voor dé toonaangevende designers, influencers, architecten en mediarelaties van Cosentino in Nederland. 

 

Bij Open a world of senses werden alle genodigden ondergedompeld in een zintuigelijke reis bij de Cosentino City in de Van Baerlestraat. Tongstrelende gerechten (o.a. van Jord Althuizen), Spaanse (Cosentino is een Spaans familiebedrijf) live-muziek, sensory surface experiences (Cosentino maakt supersterke en práchtige surfaces), AR-content over de indrukwekkende successen van het bedrijf, een verwennerij voor de neus met de nieuwe Cosentino fragrance en ... een winkelsleutel van chocolade als symbool dat ze vanaf nu, als brand ambassador, altijd welkom zijn. Oleeeeeeee!