ZIGGO & ZIGGO DOME // WIN DE SLEUTEL
De Ziggo Dome bestaat dit jaar 10 jaar en daarom mocht Brand New Live na het winnen van de pitch een campagne ontwikkelingen voor VodafoneZiggo: Win de sleutel van de Ziggo Dome!
De winnaar van deze fantastische prijs mag 10 jaar lang als VIP, met zijn tweeën, naar 10 concerten per jaar naar keuze. Klanten van Priority konden zich aanmelden voor een muziekquiz onder leiding van Gerard Ekdom, waaruit vijf finalisten werden geselecteerd. Deze beste spelers werden uitgenodigd in de Ziggo Dome voor een verrassingsoptreden van Roxeanne Hazes, een backstagetour en natuurlijk dé finale samen met Gerard Ekdom. De winnaar heeft nu voor 10 jaar lang de sleutel van de Ziggo Dome… wauw!
De nationale mediacampagne werd geactiveerd via o.a. het podcast netwerk van NRC, sociale media (Meta, Snapchat, YouTube), de mediakanalen van VodafoneZiggo en de Ziggo Dome, in magazines, op TV en in Hoog Catharijne. Zo ... that's Priority!